Slovenská armáda
Po dohodě s leaderem modu jsme vydali pack slovenských vojáků. Je to pack pěchoty, dvou bunkrů vzor 36 a jednoho bunkru vzor 37. Je to vlastně jen ukázka naších prací. Vojáky jsem udělal, jak jste si asi všimnuli, týden před jejich vydáním. Jedná se jen o alfaverzi, protože modely neobsahují lody ( snížení náročnosti) a tím nejdou i stíny, které se generují z lodu o max počtu face 300. U zbraní chybí dodělat namepropertis a lody, takže tam není autocentrace a stínování, ale myslím, že to nenaruší moc hru, viděli jste obrázky. Na obrázcích jste si všimnuli moc velkých nohou, ale to jsem napravil krátce před vydáním, takže se nové obrázky na internet nedostali (večer jsem neměl čas je pořídit v den vydání, protože jsem musel jako hasič zasahovat u autonehody). U ZB30 aZB26, které jsou v packu chybí mod dávkové střelby, který měla tato zbraň ve skutečnosti, ale to se doplní. Balíček obsahuje zvuky pro zbraně odrazu od různých materiálů, myslím, že zvuk odrazu od kovu je nejreálnější co jsem kdy slyšel v OFP. Taky je tam přidáno pro vojáky hit sound. TO znamená, když ho zasáhnete, dělá různé "pazvuky", nebo bude kříčet :"Dostal jsem to!", "Potřebuji pomoc! Doktor!", a tak dále, což zvýší snad chuť hrát.
Jednotky taky mají na límcích "nahazování" hodností. Dnes máme i límce s označením pro spojaře, ženisty, jízdu, a tak dále, ale v packu je jen pěchota. Jsou to vlastně stejní vojci, jen s jinou barvou límců. U čs. jednotek to ještě nemám dodělané ( myšleno límcové označení, u slovenských jednotek stačilo jen pohrát si s hodnostma, ale u čs. jednotek se musí ještě zvlášť měni límce, protože hodnosti měli na nárameníkách). Balíček taky obsahuje efekty ECP, ORCS, NMOD (efekty Flash FX).Stáhnout ukázku práce můžete zde:
Jednotky taky mají na límcích "nahazování" hodností. Dnes máme i límce s označením pro spojaře, ženisty, jízdu, a tak dále, ale v packu je jen pěchota. Jsou to vlastně stejní vojci, jen s jinou barvou límců. U čs. jednotek to ještě nemám dodělané ( myšleno límcové označení, u slovenských jednotek stačilo jen pohrát si s hodnostma, ale u čs. jednotek se musí ještě zvlášť měni límce, protože hodnosti měli na nárameníkách). Balíček taky obsahuje efekty ECP, ORCS, NMOD (efekty Flash FX).Stáhnout ukázku práce můžete zde:
DOWNLOAD
Práce na modu dále pokračuje, dodělávám techniku, aby byla dokonalá, momentálně jsem se zaměřil na "modernizaci" modelu OA30, na který jsem "kašlal" od srpna. Má nový nátěr a dodělávám interiér. Taky opravím optiku. Opravil jsem problém s otáčením věže, když se otáčela věž, ale beze zbraně a při smazání otochlavne se mi otáčela zbraň i věč, teď se otáčí jak věž, tak hlaveň, což je OK.
Dále jsem vytvořil kulomet MG42, tkerý se bude hodit pro kapitolu SNP 44 a ještě jsem udělal Sten-Gun pro záškodnické jednotky. Farmrovu Kar98 mám skoro dotexturovanou, pořád jsem nenašel čas na dodělání patiny na okrajích jednotlivých rozhraní, ale jinak textura je všude. Bolec přislíbil ještě udělat četnické a finační jednotky. Farmr pořád dělá na jednotkách Freikorps. Pro missionmakery uvažuji uvolnit některé starší modely ( v org jsoui už jiné).
Po delší době jsem dospěl k názoru lidí co sem píší a vyměnil jsem texturu dřeva v objektech. Taky mám nově rozpracovaný model kulometu 7/24 Schwarzlosse. Na něm mi zbývá jen dodělat patinu a napsat novýá konfigurátor. Bude tam verze pro bunkry vzor 36 a i pro pěchotu. S tím bych měl asi zadat model ohraného okopu pro tento těžký kulomet.
Dále jsem vytvořil kulomet MG42, tkerý se bude hodit pro kapitolu SNP 44 a ještě jsem udělal Sten-Gun pro záškodnické jednotky. Farmrovu Kar98 mám skoro dotexturovanou, pořád jsem nenašel čas na dodělání patiny na okrajích jednotlivých rozhraní, ale jinak textura je všude. Bolec přislíbil ještě udělat četnické a finační jednotky. Farmr pořád dělá na jednotkách Freikorps. Pro missionmakery uvažuji uvolnit některé starší modely ( v org jsoui už jiné).
Po delší době jsem dospěl k názoru lidí co sem píší a vyměnil jsem texturu dřeva v objektech. Taky mám nově rozpracovaný model kulometu 7/24 Schwarzlosse. Na něm mi zbývá jen dodělat patinu a napsat novýá konfigurátor. Bude tam verze pro bunkry vzor 36 a i pro pěchotu. S tím bych měl asi zadat model ohraného okopu pro tento těžký kulomet.
Komentáře
Okomentovat