LIauma v modu končí..
Jak jsem psal, začal jsem s likvidací LIaumových hlav a musím poznamenat, že je dokonáno. Ty kebule mají mnoho nevýhod, jak jsem psal, spíše se hodí jen pro jednotlivé addony než mod, takže po roce sbohem, pryč s nimi. Díky Jagy, že jsi mě přesvědčil, ale trvalo mi dlouho, než jsem našel čas to předělat. V roce 2006 mě do těch hlav dohnal Tasi a Salvatore Lee, protože to tehdy před ArmA byla velká móda.
Ještě bych chtěl říci, že jsem opravil rank system na vojácích wehrmachtu, taky jsem zapomněl, že společně s nimi mám i vojáky SS. Ještě musím opravit důstojníky WH a udělat vojáky SS z doby roku 1944, to kvůli povstání a misích s Vládním vojskem.






Ještě bych chtěl říci, že jsem opravil rank system na vojácích wehrmachtu, taky jsem zapomněl, že společně s nimi mám i vojáky SS. Ještě musím opravit důstojníky WH a udělat vojáky SS z doby roku 1944, to kvůli povstání a misích s Vládním vojskem.
Tk vz.37 je na německé straně jako MG 37 (t), takže technika je na všech stranách, Slovenská armáda tento kulomet má taky. TK vz.24 bych měl ještě dát k polským vojáků, jako CKM 07/12.
Kámenem úrazu našeho modu je doposud německá technika, pořád chybí tanky a obrněné transportéry, to protože jsem na ně neměl čas, protože jsem se teď hlavně věnoval bunkrům a kulometům. Rozdělané práce mám až nad hlavu, snad jí brzy dokončím. Na jednoho člověka je to snad až moc, když si člověk veme, kolik toho už je v modu. Děkuji Bolcovi za pomoc při získání textur na sumky, dokončení a natexturování pistole vz.30 a za granát Janeček, těším se na další jeho výtvory. HoRimu hlavně děkuji za hraniční sloup a překážky do těžkého opevnění. Teď, když mluvím o opevnění, tak chci upozornit, že ještě pracuji taky na lodech pro tyto dva těžké objekty, které jsem zatím dokončil. Kulomety mám ze 70 % nalodované.
DM se mě taky ptal na požadavky, ohledně modu. No,každý počítat reaguje na mod jinak, protože každý PC má jiný procesor a ram. Hlavně modely nejsou všechny nalodované. Teď jsem odebral nějaké ty efekty, které mě začaly vadit, takže je to mnohem lepší než to bylo. Hlavně kladu důraz na RAM, protože přeci jen modely mají oproti původním modelů od BIS více polygonů a větší textury. Textury bunrků mají dokonce rozměry, které se úžívají u ArmA, ale to protože jsem je dal do jedné textury - interier, exterier, ale to víte, přeci no.
Abyste měli představu, tak můj PC má procesor 1,6 a ram 1024 (ubohý procesor, chci nový, ale to musím ještě sehnat peníze i na základovou desku).
Jinak, nové členy do modu rádi přivítáme, ale musí něco umět, protože nechci, aby se hlásili lidi jen kvůli tomu, že chtějí mod. Tasi dělá vždy prověrky, tedy, že dotyčný musel vždy předložit zkušební misi či textury a podobné věci. Missionmaker, který umí dělat jen v editoru je k ničemu, protože, aby byla mise dobrá, tak se musí na ní dělat i externě - briefingy, zvuky, obrázky a podobné věci. Taky musí umět intra přes skrypt camera.sqs. Však ti co přes to dělají, vědí.
Taky docela potřebujeme lidi co by udělali německou techniku, ale s mírou, tedy né ptákoviny z posledních měsíců války, kdysi se tu objevil i dotaz, zda uděláme na tanky německé maskování, které se užívalo až někde od roku 1943. Evropská žlutá se užívala teprve od roku 1942.
V měsíci říjnu taky chystám si koupit knihu o OA vz.30, ale ještě nejsem plně rozhodnut, kdybych si jí koupil, tak přibydou další dva modely OA vz.30, a to německá verze, s kterou němci útočili na Jugoslávii a verze pro Požádkovou policii.
Komentáře
Okomentovat