Patch 1,5

Zdravím, blog měl asi problémy, protože mě nešel posledně uložit článek o vydání patche 1.5, který je jen opravný a není doplňující až na pár drobnosti.
- nové odstíny u OA vz.30
- opraven problém s Pragou RV
- opraveno problikávání oblohy ve věžích tanků Praga a Škoda
- opravena čeština v misi 4, protože se nechtěla po patchy 1 zobrazovat
- do zátarasů přibyla souvislá překážka typu A
- opraven zvuk u TK vz.24
- poopraveno intro na Desert islandu
- opraven zvuk u LK vz.26 a ZB-30

Na internetu jsem vydal i verzi bez efektů. Lidi pořád nadávají na lagy, ale laguje spíše jejich počítač. Překvapilo mě, že Jeboň s demem neměl taky problémy. Jde prostě hlavně o údržbu počítače a každy PC komponent má odlišné parametry, i když má stejné hodnoty a snáší mod jinak. Nejvíce s modem mají problémy lidi ze zarahniči.
Pro ty co raději stáhnuli mod bez efektů tu mám taky odkaz na patch 1,5, který byl speciálně pro ně upraven. Jinak poznámka : OFP nikdy nebude mít FPS 100, jako RPG hry, OFP je spíše simulátor, takže FPS u OFP se pohybuje od 15-ti do 80, takové nejběžnější rozmezí. Jedná se o OFP základní. Jasně jsem upozorňoval, že je zbytečné koukat na FPS, které nic neříká, důležité je, jak se mod hraje.
DOWNLOAD PATCH 1,5 No Effects

Patch 2.00, který by měl být doplňujíící výjde snad kolem konce ledna, protože tam chceme přihodit nějaké doplňky, k čemu je vydávání patche, když nemáme třeba do něj nic dokončeného. Pro patch 2.00 chceme:
- polní opevnění
-lt vz.34 a lt-34
- vchodový objekt

Rozdělané mám taky dvě mise, až budou tyto addony hotové, tak snad přidělíme pro patch 2 další. Hlavně už asi OFP nebudeme tak "hrotit" a zkusíme se soustředit i na ArmA, protože OFP hraje už minimum lidí, s ArmA to není o moc slavnější, prostě CoD4 a další ArmA převálcovali a ArmA měla moc chyb. Je dobré, že ohledně našeho modu chyby připomínáte, ale ve většině případů to jsou připomínky naprosto nesmyslné a mnohdy nás spíše naštvou, protože jsme na ně upozorňovali či je to chyba spojená s enginem OFP. ArmA není o moc slavnější engine, jen to schroupe více polygonů a jsou tam efekty navíc, takže chyby se budou vyskytovat i v ArmA, ale hlavní věc je, že odpadne procházení zdí, které jsem u ArmA vůbec nezaregistroval.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ČSA 38-45 update 1 beta (2.1)

Forum otevřeno

Práce "jede"