patch 1.9 fix OFP

Původně jsem uvažoval i o tom, že vymodeluji nově jednotky, ale je to zbytečné, tedy pro OFP. Pro ArmA jsem dodělal vybavení pro střelce z pušky. Dle času model vyexportuji do oxygenu, zatím ještě v cinemě dělám na ZB vz.37. Exportoval bych až bych měl dodělán i kulomet, abych pak nemusel do cinemy, ale dělal chvíli v oxygenu a s konfiguračními soubory.
Pro představu vám sem dávám obrázek vojáka co chystám pro ArmA. Takto vypadaly německé jednotky v roce 1938 až někdy i do roku 1940. Chybí vyznamenání a odznaky, kde by je taky vzali, což je logické. Mody zabývající se rokem 1944 či invazí do SSSR mají více rozmanité možnosti než my, ale o to to máme snad jednodušší. Abych se vrátíl k tomu fixu patche 1.9:
- opravuje německé jednotky do podoby v roce 1938 (oprava vybavení a nové boty), snížil jsem trochu náročnost, takže by se měla zlepšit hratelnost. Modely německých vojáků nemají moc polygonů, ale odstanil jsem některé skripty, které asi hru zpomalovali.
- oprava pušky Kar 98 a Kar 98 s optikou (uvažuji, že bych mohl udělat i s granátometem, ale jen uvažuji)
- opravuje jednotky s HoRiho AT zbraněmi a tyto jednotky jsem udělal narychlo v maskáčovém provedení z roku 1944.

Jak jsem psal o tom, že se mi podařilo snížit nároky na hru, tak si tím nejsem jistý, ale hra jde o hodně plynuleji, možná je to i tím, že jsem některé věci vyházel z původního OFP, jako bylo WGL nahrazení textur povrhu ostrovů, nějak mě začali vadim, ostatně neměli ten požadovaný efekt, ale nechal jsem si Malden ve vysokém rozlišení, někd to vypadá jako ArmA povrch, kdyby se tam dodaly nějaké efekty.
V poslední době jsem uvažoval i o grafick modu do Hidden and Dangerous 2, to je jen nahrazení textur, tam totiž není podpora pro editaci modelů, ale textury jdou nahradit, takže textury ve vyšším rozlišené a lepší grafikou by tam šly udělat tíž.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ČSA 38-45 update 1 beta (2.1)

Forum otevřeno

Práce "jede"