Všechno nejlepší v roce 2011


Dlouho jsem se neozýval, klátila mě nemoc, ale čas na práci jsem si našel. Předně jsem dodělal nový model MG30Ö, tak jak jsem zmiňoval, takže již je ve hře. Dále sem tam nějaké drobnosti, hlavně na modelech co do vyhlazování hran, tam jsem trochu pracoval taky.

..
Dále přibyl granát vz.38, v roce 1938 byl pouze ve skladech a k jednotkám se nedostal, byl to časovaný granát, s pojistkou na 3 sekundy. Takže až jej budete házet, tak ho můžete vidět ve vzduchu explodovat.
..
Německé granáty Shg24 mají časovač necelých 5 sekund, takže někdy se jim dá vyhnout. Když už jsem u německých granátů, tak jsem přidal pro pozdější jednotky i vejčitý granát vz.39. Pojistky jsou různé, rozlišují se dle hlavičky na pojistce, a to 4.5 s, 7.5 s a dokonce 10 s, takže možnost zmizet či nastražit pas tu je vždy. Dále krátek po granátu je nový, vzhled menu je nové, dále jsem se pustil do pušek se závěrem typu Mauser, doznaly několik menších změn, hlavně jsem dochytal chyby na modelech, které mi byly vytýkány.



..

Dále se pracuje na doplňujících efektech, jako je třeba, že při hodu granátem bude ten kdo háže křičet, že háže granát, a to né pořád stejně, rád využívám funkci random, aby nebyla hra fádní, takže třeba u Němců je 12 různých hlášek při hodu granátem. Dále jsem uvažoval, že takhle stejně budou křičet v případě, že dojde munice, ale pak mě došlo, že by asi tankisti křičeli pořád, tak to otestuji asi jen na řadové pěchotě. V samém hraní při velké bitce je to velmi efektivní. Dále jsem přepracoval objekty starého typu z roku 1936, tedy LO vz.36.
..
..
Všechny objekty mají sjednocenou výšku střílen (možno střílet i s puškou ze střílen, dříve odlišná výšká střílen umožňovala střílet jen některým), jako vzor jsem si vybral objekty stavěné na Kralicku, podkladem byla právě kniha "Val na obranu republiky"  která je jedná z mých oblíbených. Pan Kachlík odvedl svými nákredy skvělou práci. Objekty mají i nové dveře, jednotný směr otvírání, všechny mají sjednocenou barvu interiéru. Modely LO vz.36, které doposud byl v ArmA byly modely vytvoření na konci roku 2007, tedy rok po té co jsem se začal věnoval 3d grafice a modu. K dosavadním modelům přibyl model dalšího objektu B, který stojí na jihu Moravy, má vstupní šachtu a osy střílen téměř o 180° od sebe, takže skoro jako "řopík". Fotografie jsem naleznul v knize "Ukradené pevnosti" a výkres v letošní knize "Putování po československém opevněné 1935-1989" a ještě objekt C ze stejné lokality. Dále modely zničených objektů vz.36 jsem předělal, takže je to jen hromada sutě. Původně jsem uvažoval, že modely budou ruins modely pro efekt zničení, ale dělalo to problémy, tedy, že pak nešel v modu zničit ani jeden barák, prostě se nedařilo, tak jsem to "ošulil" skriptem a myslím, že to vypadá lépe, protože klasicky by se modely nořily do země, takhle se tam model prostřídá s modelem zničené pevnosti, na ArmA se mi líbí, že mnoho věcí jde udělat odlišnými způsoby. Objekty jsem oplácal pokud možno dostatečným množstvím křovin, aby model splynul více s terénem. Až dodělám TK vz.7/24, tak zpracuji misi, která by měla spíše simulovat bitvu na jihu Moravy, vzhledem k rovinnému terénu v okolí Znojma. Po dodělání několika misí na spestření mod vydám. Mise průběžně doplňuji a opravuji, stejně jako addony.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

ČSA 38-45 update 1 beta (2.1)

Forum otevřeno

Práce "jede"